CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, 3 November 2014

FREE SABUN COLLAGEN NURRAYSA

Akhirnya semalam siap juga sesi packing sabun collagen Nurraysa untuk bagi trial kepada kawan2, sedara mara & sesiapa sahaja yang berminat nak cuba. Sabun ni bukan sahaja boleh dijadikan sebagai pencuci muka malah boleh digunakan seluruh badan dan sesuai untuk semua peringkat usia. Baby pun boleh guna terutamanya baby yang mengalami masalah ruam. InsyaAllah berkesan coz saya dh cuba kat anak saya..

Sesiapa yang nak boleh wassup/telegram saya 0129459952 nama dan alamat untuk saya pos trial ni. 100% FREE. Pos pun tak perlu bayar. Saya ikhlas nak share produk baik keluaran muslim dan bumiputera ni dengan semua yang berminat. Kalau nti dh try tapi tak sesuai or tak minat nak beli pun saya tak kisah. Kalau ada yang nak order tu Alhamdulillah, ada rezeki saya;)
COD area Putrajaya & Bandar Baru Bangi

Siapa cepat dia dapat ya coz bilangan pack ni TERHAD

  

0 comments:

Post a Comment