CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, 21 April 2014

PRELOVED FOR MOMMIES

Harga termasuk kos penghantaran. boleh call/sms/weechat/whatapps 0129459952 (rina) untuk pertanyaan.

all item dalam keadaan yg sgt baik. Almost 10/10.
Dress x pernah pakai pun
baju kurung moden hanya pakai sekali dua je

P01
FREE SIZE
MATERIAL: LYCRA
FIT S-M
RM50
P02
FREE SIZE
MATERIAL: COTTON
FIT S-M
RM50
 P03
TAILORMADE
FIT S-M
BAHU: 36
DADA: 40
MATERIAL: CHIFFON (FULL LINING)
RM100 
P04
TAILORMADE
FIT S-M
BAHU: 36
DADA: 40
MATERIAL: SATIN
RM100  
P05
FREE SIZE
MATERIAL: LYCRA
FIT S-M
RM45  
P06
FREE SIZE
MATERIAL: LYCRA
FIT S-M
RM45 

Monday, 17 March 2014

NEWBORN PACKAGE




1 BANTAL KARIPAP
1 SELIMUT/BEDUNG
3 BARUT PLAIN
2 BARUT BERCORAK
2 BARUT GANTUNG 

1 BANTAL KARIPAP
3 BARUT PLAIN
2 BARUT BERCORAK 

1 SELIMUT/BEDUNG
3 BARUT PLAIN
2 BARUT GANTUNG  

1 SELIMUT/BEDUNG
3 BARUT PLAIN
2 BARUT BERCORAK

Wednesday, 12 March 2014

KUTU ELMARINO




De yg tya leh x nk byr ansur2..

Fikir2 kalu wat kutu utk elmarino ni de x org nk join

KUTU ELMARINO 1KOTAK + FREE POS
RM50 x 5

P/s: kalu ckup korum kt on ye:) Untuk mereka yang betul2 boleh memberikan comitment. Tak mau last2 minit cancel or tiba2 MIA (missing in action)

 Pada yang belum tahu apa tu ELMARINO leh baca sini ya. Selain mencantikkan kulit ia juga boleh diamalkan sebagai diet harian sebabnya hampir semua customer saya mengatakan mereka sentiasa merasa kenyang sejak mengamalkan ELMARINO

1.
2.
3.
4.
5.

SENSUALITE - MAKANAN GANTIAN HARIAN




Perut buncit
Sakit Lutut
Obesiti
Ikat perut
Cirit birit

Memperkenalkan cara sihat untuk kekal langsing. Suatu pemakanan gantian nutrisi revolusi yang mengawal lemak dalam badan melalui otak, neuran dan sistem pencernaan.

SENSUALITE


Diperkaya dengan ekstrak saffron, Isoflavon protein soya dan serat terlarut menjadikan anda kenyang sepanjang hari.




Terdapat dalam dua perisa iaitu vanila dan coklat

RM280/box (15 sachet)

call/sms/wassup/weechat 0129459952 for free consultation.

Kami bantu anda menjadi seperti mereka





AVAILABLE PRELOVED ITEMS

MAC01
RM4
brand: paddington bear
3years

Bahu 25cm
Labuh 34 cm
MAC02 
RM4
brand: paddington bear
3 years

Bahu 25cm
Labuh 34 cm

MAC03 
RM6 
brand: kidgets
4 years

Bahu 25cm
Labuh 35cm

MAC04 
RM6
Brand: elfin doll kids
3years

Bahu 23cm
Labuh 40 cm

NOV 01 - BAJU TIDUR COTTON

RM10

saiz: 3-4 years (anggaran je. refer ukuran ye)
bahu: 29cm
labuh baju: 41cm
lilit pinggang: 38cm
labuh seluar: 50cm

Baju ni kalau nak pakai g jalan2 pn boleh. yang ni tailormade ye. inspirasi dari baju tidur batik kat bawah ni.
NOV02 - BAJU TIDUR BATIK COTTON

RM10

saiz: 3-4 years (anggaran je. refer ukuran ye)
bahu: 29cm
labuh baju: 41cm
lilit pinggang: 38cm
labuh seluar: 50cm

baju ni beli kat Norzi Batik Terengganu. Boleh pakai jln2 juga
NOV03 - JUBAH KANAK-KANAK

RM10

saiz: XS (1-2 years) 
bahu: 29cm
dada: 25cm
labuh baju: 55cm

de stain ckit kat dada and lengan baju. boleh hilang tu kalau berus atau letak vanish.

jubah ni ada skali dengan tudung. terlupa nk snap gambar