CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, 2 July 2015

JOM SERBU




Taknak tulis panjang2. Nak dapatkan harga yang terjangkau dek akal macam dalam poster tu jomla serbu booth nurryasa kat pwtc nanti ya. Datang jangan tak datang.

Wednesday, 1 July 2015

RM29 JER??

wah..wah..wah..kalau ye pun terkejut jgn la sampai macam nk terkeluar mata dari soket tu ya kawan2.

INI BUKAN GURAUAN

memang kita nak bagi murah2 jer sempena bulan ramadhan yang mulia ni ya. jgn tunggu2 lagi. Grab sekarang atau kawan2 akan terlepas peluang keemasan ni

ada lagi tau promosi lain. memang jimat berganda-ganda. cepat2 wassup ya. stok untuk setiap barang pun makin hari makin susut. Almaklumla, semua nak cantik gebu gebas raya ni.

GLOWING DD MOIST CAKE RM39
LIPSTIK COLLAGEN RM24
SET SKIN CARE RM145




Salam sayang,

Rina
012 9459952
Stokis Nurraysa Putrajaya